„Ukroćena goropadnica“ rana je komedija Williama Shakespearea. Mladenački eksplozivna, razbarušena, sočna, smiješna, pisana da zabavi i nasmije puk ondašnjih londonskih kazališta. Tema su žena i muškarac, njihov odnos i njihov rat, kako tada – tako i danas. Koliko je tematika (ne)uspješnog preuzeća rodnih uloga iz Ukroćene goropadnice zanimljiva i vibrantna uslijed današnjice u kojoj žensku emancipaciju, nerijetko i na njezinu štetu, najčešće doživljavamo kao gotov čin i okončanu bitku, pitanje je koje si neumitno postavlja svaki umjetnik prilikom suočenja s ovim komadom. Kompleksna, prepuna zakučastih slojeva i pritajeno mračna kao bilo koja Shakespeareova komedija, Goropadnica ruglu izvrgava upravo temeljni društveni ugovor. Konvencija braka konvencija je sretnog završetka komičkog žanra kakav Katarinin završni monolog, jedni će reći, potvrđuje, a drugi – opovrgava, i to istim onim ciničnim i otrovnim jezičnim žalcem o kojem je goropadna junakinja govorila svom draganu Petrucciu ranije u drami. Farsična i lascivna, ova je komedija svoju romantiku izgradila na odnosu muškarca i žene, svojih glavnih protagonista, i u nasljeđe nam ostavila bezbroj mogućnosti različitih interpretacija.
Predstava je nastala u koprodukciji Kazališta Virovitica, Kazališta Oberon i Pučkog otvorenog učilišta Koprivnica, a nastupaju Goran Koši, Robert Ugrina i Marija Kolb. Robert Ugrina u predstavi igra Petruccia i Baptistu, Marija Kolb Catarinu, Gremia, Lucenzia – Hortensia i Malu Pogači, a Goran Koši Gremia, Grumia, Baptistu, Krojača i još mnoge. Režiju potpisuje Damir Mađarić, scenografiju Marta Crnobrnja, kostimografiju Marija Šarić – Ban, a glazbu Igor Baksa.
Zbog najezde komaraca premijera predstave biti će održana u kazalištu, umjesto u Gradskom parku kako je prvobitno najvaljeno.