Banner
HAK: Kolnici mokri
DHMZ: Oblačno, povremeno s kišom
Za dva vanjska člana Vijeća za provedbu Kodeksa ponašanja 24 prijave
U Hrvatsku stiglo novo cjepivo protiv dominantnog omikrona
Na Zeljarijadi u Vidovcu predstavljena rekordna mega sarma dugačka 1.501 metar
DHMZ: Narančasto upozorenje na količinu kiše te jake udare vjetra
Nekoliko stotina mladih liječnika zatražilo hitnu reformu zdravstva

  Dossier Nokaut

Telegram: HDZ-ov šef agencije nada se da ga neće smijeniti. Zato i dalje tvrdi da nije pretučen, popio je par gemišta i dobio sinkopu

  Drago Hedl/Telegram           11.09.2022.         3683 pogleda
Telegram: HDZ-ov šef agencije nada se da ga neće smijeniti. Zato i dalje tvrdi da nije pretučen, popio je par gemišta i dobio sinkopu

Postoje čak dva liječnička nalaza o ozljedama koje je Antun Vujić, ravnatelj Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju (APPRRR) zadobio u incidentu u noćnim satima, 3. rujna u šatoru na sajmu Viroexpo u Virovitici - otkrio je Telegram. Prvi, onaj Zavoda za hitnu medicinu Virovitičko-podravske županije posve demantira njegovu tvrdnju kako u tom incidentu ”nije ozlijeđen”. Vujić to ponavlja kao mantru, a isto u službenom priopćenju tvrdi i agencija na čijem je čelu: ”U večernjim satima ravnatelj Agencije napadnut je od strane nepoznatog počinitelja te je zatražio liječničku pomoć, no nije ozlijeđen”.

Telegram je u posjedu liječničkog nalaza Zavoda za hitnu medicinu od 3. rujna, izdanog u 02:19 sati u kojem stoji dijagnoza: ”S02.2 – prijelom nosne kosti, W51 – udaranje ili nalijetanje na druge osobe”. Šifra S02.2, koju je napisala liječnica Nikolina Krišto Kolarić, odnosi se, dakle na prijelom nosne kosti (Fractura ossium nasalium) i opisana je kao lakša tjelesna ozljeda, no u nalazu stoji kako je ”moguća prekvalifikacija po kirurgu”.

Vujić posjeduje još jedan nalaz

U istom nalazu piše kako je Vujić ”bio bez svijesti, po dolasku tima HMP [Hitne medicinske pomoći] na poziv dolazi svijesti, leži na boku, krvarenje iz nosa, ne žali se na nikakve ozljede i negira bolove, događaja se ne sjeća”.

Upravo takvu, uznemirujuću fotografiju Vujića kako leži na podu, okrenut na bok i obilno krvari iz nosa, objavio je Telegram, što svjedoči o istinitosti napisanog u liječničkom nalazu Hitne pomoći. No, Vujić posjeduje još jedan liječnički nalaz, onaj Opće bolnice u Virovitici, s potpisom doktorice medicine Sandre Manojlović koja je obavila pregled u ponedjeljak, 5. rujna, izjutra u 7:44.

Datumi su ovdje iznimno važni: Vujića je Hitna pomoć u besvjesnom stanju pronašla 3. rujna, dva sata iza ponoći i tada je konstatiran prijelom nosne kosti. Ali, u dijagnozi napisanoj dva dana kasnije, 5. rujna izjutra, prijelom nosne kosti više se ne spominje. Dijagnoza je sada S00.0 i S00.3, odnosno površinska ozljeda vlasišta i površinska ozljeda nosa. U kvalifikaciji povrede napisano je kako se radi o lakoj tjelesnoj povredi: ”Radi se o lakim tjelesnim ozljedama, kontuzijskim ozljedama glave i nosa, bez prijeloma”.

Mijenjali su nalaze Josipu Đakiću

Uz to, u drugom nalazu, dva dana kasnije, relativizira se činjenica iz prvog nalaza da je Vujić ”bio bez svijesti” i da tek ”po dolasku tima HMP dolazi svijesti”. U drugom nalazu, međutim stoji ovo: ”Navodno gubio svijest”. Ono što eksplicitno stoji u prvom nalazu, da je Vujić bio u nesvijesti, u drugom, napisanom dva dana kasnije, upotrebom riječi ”navodno”, dovodi se u pitanje je li bio onesviješten. Zašto je dakle Vujiću trebao i drugi nalaz, kojeg je uz spomenutu liječnicu potpisao i ravnatelj Opće bolnice Virovitica, Dinko Blažević?

 

Je li Vujiću trebala liječnička potvrda koja će demantirati ono što je ustanovila Hitna pomoć – da je imao prijelom nosne kosti – kako bi mogao tvrditi da u incidentu nije ozlijeđen? Igra li tu kakvu ulogu činjenica da su i ravnatelj Agencije za plaćanja i ravnatelj virovitičke Bolnice članovi iste stranke, HDZ-a? To su pitanja na koja ne znamo odgovor, ali znamo da je prije više godina, kada je u jednom incidentu nadrljao saborski zastupnik HDZ-a, Josip Đakić, također bilo mijenjanja dijagnoza u režiji lokalnog virovitičkog zdravstva.

Tvrdi da je popio dva, tri gemišta

Pokušavajući, pak, relativizirati cijelu priču, kako bi olakšao situaciju u kojoj se našao, Vujić, navodi Večernji list, tvrdi da je ”popio dva-tri gemišta”. Ali policija koja je obavila alkotest 3. rujna u 3 ujutro, utvrdila je kako je Vujić imao čak 1,62 promila alkohola, što se smatra stanjem težeg pijanstva.

Policija je za 0,1 promila umanjila količinu alkohola, odnosno za granicu dopuštene pogreške, pa otuda podatak kako je koncentracija alkohola bila 1,52. Na obavijesnom razgovoru policiji, koja ga je u 2:40, 3 rujna, zatekla u vozilu Hitne medicinske pomoći, Vujić ne spominje ”dva-tri gemišta”, već kaže da je ”dan proveo na sajmu Viroexpo gdje je cijelo vrijeme konzumirao žestoka alkoholna pića”. I dodao kako inače ne pije alkohol, pa smatra da je zbog toga pao.

Ničega se ne sjeća. Sinkopa

Očito, nakon incidenta u kojem se, prema izjavama više svjedoka, Vujić u alkoholiziranom stanju, duže vrijeme nedolično ponašao prema N. Š. supruzi domara D. Š., u jednom je trenutku uhvativši za stražnjicu, nakon čeka ga je domar nokautirao, Vujić je pokušao plasirati priču koja mu najviše odgovara: ne zna ni tko ni zašto ga je udario, naprosto se ničeg ne sjeća. Sinkopa.

Upravo to, da se ničega ne sjeća i ne zna tko ga je i zašto udario, u pisanom očitovanju, Vujić je dostavio ministrici poljoprivrede Mariji Vučković. Ona je predsjednica Upravnog vijeća APPRRR-a, tijela koje imenuje i razrješuje ravnatelja te važne Agencije kroz koju, u vidu poticaja i potpora ratarima i stočara, prolaze milijarde kuna.

Ako vi smatrate da sam prekršio načela…

Agencijom za plaćanja, kada je objavljena uznemirujuća fotografija nokautiranog i okrvavljenog ravnatelja, proširila se vijest kako je Vujić u pisanom očitovanju ministrici Vučković svoj mandat stavio na raspolaganje.

No, na upit Telegrama je li to točno iz Ministarstva poljoprivrede odgovorili su kako je ravnatelj Vujić u svom pisanom očitovanju ministrici naveo sljedeće: ”Preuzimam svu odgovornost, ako smatrate da sam prekršio moralna i etička načela”. Vujić dakle, očito ne smatra kako je, kao državni dužnosnik, prekršio bilo kakva moralna ili etička načela, već ministrici Vučković prepušta da ona to ocijeni.

‘Možda trebam zahvaliti Telegramu…’

Virovitička je policija, kako smo pisali, na Telegramov upit u petak izjutra odgovorila da je pronašla 47-godišnjeg počinitelja napada na Vujića te ga prekršajno prijavila za remećenje javnog reda i mira. Takva prijava međutim nije otišla i protiv Vujića, iako je, tvrde svjedoci, on također remetio javni red i mir, hvatajući za stražnjicu domarevu suprugu. Vujić bi se, dakle, mogao izvući i od prekršajne odgovornosti, a sva krivnja za incident mogla bi pasti na domara, D. Š.

Komentari

Za korisnike Facebooka



Za korisnike foruma

    Registriraj se

Ako prilikom prijavljivanja dolazi do greške, kliknite OVDJE.



Još iz kategorije Dossier Nokaut