Bjelovarsko kazalište dobiva profesionalnu predstavu Čaruga
U veljači izdano 3,8 posto manje građevinskih dozvola nego lani
Dječja bolnica u Klaićevoj dobila novi MR uređaj, vrijedan gotovo dva milijuna eura

Auguste

Recenzija portala Barikada: Auguste - Daleko od svega

Dragutin Matošević/Barikada           14.10.2018.         120 pogleda

Auguste je kantautorski pop duo koji djeluje od 2012. godine, a osnovale su ga Gordana Marković i Ivana Lulić. One od 2012. godine zajednički stvaraju muziku. Kao duo, nastojale su biti originalne. Svoj muzički stil nazivaju ogoljeni pop, a prepoznatljiv je po njihovim neuobičajenim vokalnim aranžmanima, uz pratnju samo jedne gitare. Nakon niza raznih projekata i saradnji, Auguste su počele stvarati autorsku muziku, a s dolaskom Jerka Jurina (bubnjara), Tomislava Leke (klavijaturiste) te Marka Radića (bass gitariste), Auguste su ušle u novu fazu autorskog stvaranja. Ogoljeni pop zamijenjen je bogatim muzičkim aranžmanima, no i dalje uz njihove prepoznatljive vokalne igre gdje nimalo ne bježe od pitkog, ali ženstvenog popa - piše Dragutin MATOŠEVIĆ NA portalU Barikada.

Debitantski album, “Sve što je nekada bilo važno“, izdale su 2015. godine (Dallas Records). Album je snimljen u Studiju C, Tomislava Šuška, a najavio ga je single, “Sjajim“. Od većih trenutaka u svom trogodišnjem životu, Auguste izdvajaju nastup na Terraneo festivalu 2013., u sklopu programa Akustika, nastupe na Ferragosto Jamu i SuperUho festivalu 2014., ulazak u finale HR Demo kluba za koji su se izborile između 42 prijavljena sastava s područja Republike Hrvatske, nastup na Medvedgradskim glazbenim večerima 2015, dodjelu glazbene nagrade Porin 2016., nastupe na RockOffuChansonfestu. Godine 2016., Auguste su nominirane za muzičku nagradu Porin u kategoriji Novi izvođač godine. Potpisuju diskografski ugovor s Universal Music Croatia, a u bend dolazi i Mihael Kurjančić (klavijature). Objavljuju singlove – “Ruke“, “Prosinac” i “Trebam malo“, dok 4. maja 2018. godine izlazi i njihov drugi studijski album, “Daleko od svega“.

DiskografijaSve što je nekada bilo važno (Dallas Records, 2015) ; Daleko od svega (Universal Music Croatia, 2018) Auguste su – Gordana Marković (vokal, gitara) ; Ivana Lulić (vokal) – prateći bendMihael Kurjančić (klavijature) ; Marko Radić (bass gitara) ; Jerko Jurin (bubnjevi)

“Drugi album radile smo na nešto drugačiji način nego prvi jer smo htjele i dečke iz benda uključiti u aranžiranje, a uz potporu Tomislava Šuška na momente smo se zaista dobro zabavljali u studiju isprobavajući razne neobične zvukove, koristeći pisaću mašinu umjesto bubnja, razne bočice, trganje papira… za mene je to bilo jedno skroz novo i zanimljivo iskustvo. Ovih devet pjesama nastalo je u jako kratkom periodu i zato su tekstovi dosta povezani, to mi se zapravo jako sviđa. Sviđa mi se što album ima koncept od kojeg nismo htjeli odudarati niti likovnim oblikovanjem, tako da sve skupa čini jednu zaokruženu priču“, otkriva Gordana Marković. Ovim rečenicama data je sva srž načina na koji je nastao ovaj album.

Ljubavnim pjesmama, ugodnom atmosferom, Auguste nas vode od pjesme do pjesme. Iako su ih dvije, u njihovim pjesmama ima i više od dva uobičajena glasovna intervala – prima i terca. Auguste su dodatno nasnimile još glasovnih linija što, na momente, daje horski efekat. Pažljivo urađena produkcija pazila je da su pjevani dijelovi u svakom trenutku jasno razumljivi.

Auguste su spoj lijepih glasova i lijepe ljubavne pjesme. Auguste su i klavijaturista podržan ritam sekcijom. Svi zajedno tvore muziku koja plijeni već na prvo slušanje. Ekipi koja se potpisuje sa Auguste i ove godine se smiješe dobri izgledi za visoka diskografska priznanja.

Auguste – “Daleko od svega” – 1. Trebam malo ; 2. Kad bi samo znao ; 3. Pomalo ; 4. Čuda ; 5. Koraci ; 6. Poslat ćeš ga daleko ; 7. Ostavlja me da čekam ; 8. Ruke ; 9. Prosinac