Milanović: Ovo nije porezna reforma
Marić: Svaku kritiku porezne reforme treba gledati kao pozitivnu
Pametno: Porezi sve kompliciraniji, a njihovo administriranje sve skuplje
Branko Grčić: Nova porezna reforma je skromna
Zeleni poduprli najavljenu mjeru dodatnog poreza na šećer
Kujundžić: Demokratsko je pravo oporbe tražiti opoziv ministara
Vozači, oprez: U parkiranom automobilu izmjerena temperatura od 74 stupnja

Fotoreportaža: Autobusom do West Gatea za samo 25 kuna

Gospodarstvo           Boris Žibreg           19.04.2011.         5617 pogleda

Nevjerojatno, viknuh naglas kad sam na internetu ugledao poziv na put u West Gate za samo 25 kuna. Toliko je ta informacija u tom času bila nevjerojatna da sam je morao provjeriti na više mjesta: Šalili se to netko s nama ili nam dosita pruža mogućnost puta u metropolu za dva piva?

Već sutradan bio sam u Čazmatransovim autobusu zajedno s još četrdesetak putnika. Mnogima je to bila prva vožnja na ovoj relaciji i po toj tarifi, a neki su već putuju treći vikend zaredom. „Zna biti i bolje! Autobus se napuni već u Virovitici. Sve mladi ljudi željni zabave i shopinga", kaže mi vozač Živko.

Na autobusnom kolodvoru Đuđevac ušlo je još desetoro ljudi. I opet samo mladi!

Atmosfera je vesela, kao da idemo na rock koncert u inozemstvo, planinarski izlet ili na ekskurziju. „Prvi puta idem u West Gate i ne znam šta me očekuje, ali znam da ću kupiti majicu, hlače i jedne dobre cipele", kaže mi Irena.

I Goranu iz Virovitice je to prvi puta da izravnim autobusom za samo 25 kuna putuje u West Gate. „Idem vidjeti što ima. Nadam se da ću naći neku knjižaru i kupiti nešto knjiga jer ovdje u Virovitici nema kvalitetnih knjižara", otkriva Goran razloge putovanja.

U Bjelovaru su neki ostali i bez mjesta pa su do Zagreba morali stajati. Nisu pokazivali nervozu niti ljutnju. „Pripremili smo se za schoping i samo nam je to bitno danas".

Gospodin Živko nas ostavlja na ogromnom parkiralištu. Nekoliko trenutaka kasnije ulazim u predvorje shoping centra kroz ulaz broj 1. Kao da sam ušao u luksuzni hotel s pet zvjezdica. Ogromna fontana koja se spušta sa krova West Gatea mijenja boje: nešto prelijepo, mali vrtovi u puno boja, bezbroj trgovina, cafe barova...  sve na jednom mjestu.

Ušavši unutra odmah sam pohitao do info pulta gdje me je ljubazni gospodin informirao o svemiu, pa eto malo informacija o West Gateu koje mi je rekao gospodin Siniša:

Na info pultu doznajem od gospodina Siniše doznajem: čak 260 trgovina, 32 restorana i lokala, 4 tisuće četvornih metara dječjega zabavnog parka i brojne atraktivne ponude za čitavu obitelj, čak 3,3 km izloga.

To je niz najboljih svjetskih i hrvatskih brendova. Među ostalima moći će pronaći vrhunske trgovine poput Zare, New Yorkera, P&C-a, Marks & Spencera, C&A, Humanica, Drogerie Müller, Intersporta, Technomarketa i Mercatora, kao i brendove Massimo Dutti, Stradivarius, Parfois, Högl, Coin Casa te Crocs i dućan Sportine s više različitih brandova, a dječji će zabavni park Kids World biti predstavljen prvi put na hrvatskome tržištu. Brojni popularni lokalni brandovi, poput Bambija, Tintilinića, Varteksa i Croate, također će se predstaviti u centru.

Vrhunski objekti s hranom i pićem te objekti za zabavu

Prije, tijekom i poslije kupovine posjetiteljima WESTGATE-a se nudi širok spektar kulinarskih poslastica iz ukupno 32 restorana, lokala i kafića, uključujući prvi hrvatski sushi restoran, lokalna jela iz mediteranske kuhinje te odlične, iznimno elegantne koktel-barove. U centru se udobna mjesta za sjedenje nude posjetiteljima u zonama za odmaranje, a podovi od prirodnoga kamena, fontane, živo zelenilo i prirodno dnevno svjetlo stvaraju ugodno ozračje.

A u autobusu za nazad vidno umorni prepričavano zgode sa izleta, jedan drugom pokazujemo što smo kupili, prisjećamo se gdje smo se osvježili pivom, gdje popili kavu, a gdje ručali...